Virksomheder

Pg.a. COVID-19 er der pt. lukket for booking af arrangementer og rundvisninger.

Vi afventer myndighedernes anbefalinger til under hvilke omstændigheder selskaber, møder, konferencer og rundvisninger kan afvikles fremadrettet.

Ved eventuelle spørgsmål er du velkommen til at kontakte Irene Bak på ibk@energimuseet.dk

.

Møder og konferencer 

Mødepakke indeholder følgende:

  • Morgenbuffet
  • Frokostbuffet inkl. 1 sodavand el. øl
  • Eftermiddagsforplejning med hjemmebagt kage og kaffe/te
  • Mødeforplejning i mødelokalet kaffe, te og vand
  • Møde i eget lokale med fri WIFI, Av-udstyr, mikrofoner

DAGSMØDER  365 kr. excl. moms

Min. 10 personer, afvikling i tidsrummet 8.00 – 16.00.

Arrangementet kan afsluttes med en lækker to-retters menu inklusiv en genstand og postevand for en tillægspris på 250 kr. excl. moms.

Energimuseets faciliteter:

Energimuseet ligger midt i naturen med Gudenåen som nabo, og vi kan tilbyde følgende lokaler:

  • Ørstedssalen: Den store flotte sal er velegnet til større konferencer. Lokalet kan huse op til 150 personer afhængig af bordopstilling.
  • Bestyrelseslokalet: Det historiske bestyrelseslokale har plads til max. 14 personer.
  • Niels Bohr lokalet: Vores mindste lokale er velegnet til afvikling af møder med op til 10 personer.
  • Samtalerummet: Et hyggeligt lokale, hvor I sidder i utraditionelle og afslappende omgivelser. Her er plads til op til 12 personer.

Mødebreak, natur og teambuilding:

Hvis I ønsker et lille afbræk i jeres møde, kan vi tilbyde en række aktiviteter;

  • Rundvisninger på museet
  • Lynshow
  • Klimaspil, hvor I på en sjov og levende måde udfordres på jeres eget klimaforbrug.
  • Kanoture

Hold din næste konference hos os

Du kan booke møder og konferencer i vores lokaler